Opel Antara 2011 vs Mazda CX-5 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.2 sekundes | |
Mazda CX-5 ir dinamiskāka braukšana. Opel Antara dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Mazda CX-5, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mazda CX-5. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Antara sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Antara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Mazda CX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Antara var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Antara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mazda CX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1210 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
850 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Captiva | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Antara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.60 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.76 m | 1.71 m | |
Opel Antara ir lielāks. Opel Antara ir par 6 cm garāks nekā Mazda CX-5, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Opel Antara ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 419 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1620 litri | |
Mazda CX-5 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Opel Antara bagāžas nodalījuma tilpums ir par 86 litriem mazāks nekā Mazda CX-5. Tas varētu liecināt, ka Opel Antara vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 11.2 metri | |
Opel Antara apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Mazda CX-5, tas nozīmē, ka ar Opel Antara var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 7400 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Antara ir
|
Mazda CX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|