Opel Frontera 1995 vs Nissan Pathfinder 1990
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 3.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Opel Frontera) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Nissan Pathfinder) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 113 ZS | 153 ZS | |
Griezes moments: | 242 NM | 244 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.8 sekundes | n/a sekundes | |
Opel Frontera dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Nissan Pathfinder, savukārt griezes moments ir par 2 NM mazāks nekā Nissan Pathfinder. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 80 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.21 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.67 m | |
Opel Frontera ir par 16 cm īsāks nekā Nissan Pathfinder, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Opel Frontera ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 890 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1160 litri | nav datu | |
Nissan Pathfinder ir vairāk vietas bagāžai. Opel Frontera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 590 litriem mazāks nekā Nissan Pathfinder. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`510 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Nissan Pathfinder ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|