Opel Frontera 1996 vs Lada NIVA (2121) 1994
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 1.7 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Opel Frontera) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Lada NIVA (2121)) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 76 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 125 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16 sekundes | 19 sekundes | |
Opel Frontera ir dinamiskāks braukšanā. Opel Frontera dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Lada NIVA (2121), savukārt griezes moments ir par 135 NM lielāks nekā Lada NIVA (2121). Pateicoties lielākai jaudai Opel Frontera sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 11.2 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 42 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 3.74 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.64 m | |
Opel Frontera ir lielāks. Opel Frontera ir par 45 cm garāks nekā Lada NIVA (2121), par 10 cm platāks, savukārt augstumā Opel Frontera ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1160 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`500 | 1`610 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Frontera ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|