Opel Insignia 2008 vs Mazda 6 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.2 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Opel Insignia dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Opel Insignia sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Insignia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Insignia var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Insignia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1450 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 160 mm | 165 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Insignia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.83 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Opel Insignia ir lielāks. Opel Insignia ir par 8 cm garāks nekā Mazda 6, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Opel Insignia ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 510 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1465 litri | 1702 litri | |
Opel Insignia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Mazda 6. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 237 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.8 metri | |
Opel Insignia apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`110 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Insignia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Insignia ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|