Opel Insignia 2009 vs BMW 5 sērija 2007
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 197 ZS | |
| Griezes moments: | 300 NM | 400 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 7.9 sekundes | |
|
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Opel Insignia dzinēja jauda ir par 67 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 100 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Opel Insignia sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.6 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.7 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Opel Insignia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Insignia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Insignia var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Insignia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1160 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
| 1420 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
| 1090 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
| Opel Insignia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Insignia) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
| Klīrenss: | 160 mm | 143 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa Opel Insignia var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Insignia modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no seši Opel Insignia 2009 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.91 m | 4.84 m | |
| Platums: | 1.86 m | 1.85 m | |
| Augstums: | 1.52 m | 1.49 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Opel Insignia ir par 7 cm garāks nekā BMW 5 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Insignia ir par 3 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 500 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1530 litri | 1650 litri | |
| Opel Insignia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 5 sērija (par 120 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
| Opel Insignia apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`265 | 2`290 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
| Opel Insignia ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 5 sērija, attiecīgi Opel Insignia varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
| Vidējā cena (€): | 4000 | 5800 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.5/10 | 8.0/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Insignia ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
