LatviešuEnglishEspañol

Opel Vivaro 2019 vs Dacia Lodgy 2017

 
Opel Vivaro
2019 -
Dacia Lodgy
2017 - 2018
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.6 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Opel Vivaro) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Dacia Lodgy) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS102 ZS
Griezes moments: 300 NM156 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes11.6 sekundes
Opel Vivaro dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Dacia Lodgy, savukārt griezes moments ir par 144 NM lielāks nekā Dacia Lodgy.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu6.1
Degvielas bākas tilpums: 70 litri50 litri
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Izmēri

Garums: 5.31 m4.50 m
Platums: 2.01 m1.75 m
Augstums: 1.89 m1.68 m
Opel Vivaro ir lielāks.
Opel Vivaro ir par 81 cm garāks nekā Dacia Lodgy, par 26 cm platāks, savukārt augstumā Opel Vivaro ir par 21 cm augstāks.
Sēdvietas: 8 sēdvietas7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: nav datu207 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: nav datu207 litri
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: nav datu827 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
4900 litri2617 litri
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Vivaro (par 2283 litriem).
Apgriešanās diametrs: 12.9 metri11.1 metri
Opel Vivaro apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Dacia Lodgy, tas nozīmē, ka ar Opel Vivaro var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`7301`845
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
zema
Vidējā cena (€): 21 80010 400
Priekšrocības un trūkumi: Opel Vivaro ir
  • jaudīgāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Dacia Lodgy ir
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]