Opel Vivaro 2019 vs Dacia Lodgy 2017
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
| Dīzeļdzinēji (Opel Vivaro) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Dacia Lodgy) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 120 ZS | 102 ZS | |
| Griezes moments: | 300 NM | 156 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.6 sekundes | |
| Opel Vivaro dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Dacia Lodgy, savukārt griezes moments ir par 144 NM lielāks nekā Dacia Lodgy. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.1 | |
| Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 50 litri | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 5.31 m | 4.50 m | |
| Platums: | 2.01 m | 1.75 m | |
| Augstums: | 1.89 m | 1.68 m | |
| 
Opel Vivaro ir lielāks. Opel Vivaro ir par 81 cm garāks nekā Dacia Lodgy, par 26 cm platāks, savukārt augstumā Opel Vivaro ir par 21 cm augstāks.  | |||
| Sēdvietas: | 8 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 207 litri | |
| Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 207 litri | |
| Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 827 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
4900 litri | 2617 litri | |
| Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Vivaro (par 2283 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 12.9 metri | 11.1 metri | |
| Opel Vivaro apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Dacia Lodgy, tas nozīmē, ka ar Opel Vivaro var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`730 | 1`845 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | zema  | |
| Vidējā cena (€): | 21 800 | 10 400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Opel Vivaro ir    
    
  | 
Dacia Lodgy ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
