Peugeot 1007 2005 vs Suzuki Vitara 2014
Virsbūve: | Minivens | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 133 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 10.2 sekundes | |
Suzuki Vitara ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 1007 dzinēja jauda ir par 52 ZS mazāka nekā Suzuki Vitara, savukārt griezes moments ir par 87 NM mazāks nekā Suzuki Vitara. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 1007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 1007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Suzuki Vitara, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 1007 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 1007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Suzuki Vitara. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
750 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Vitara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Vitara dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C3, Peugeot 206, Citroen C4, Citroen C2 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Swift, Suzuki SX4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Suzuki Vitara 2014 1.4 dzinējs: K14C Boosterjet dzinējs ir aprīkots ar turbokompresoru, kas uzlabo gaisa padevi un nodrošina lielisku griezes momentu jau pie 1 500 apgriezieniem minūtē.
Tomēr tiešās iesmidzināšanas sistēma ... Vairāk par Suzuki Vitara 2014 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.73 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.61 m | |
Peugeot 1007 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Peugeot 1007 ir par 45 cm īsāks nekā Suzuki Vitara, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 1007 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 154 litri | 375 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1192 litri | 1120 litri | |
Peugeot 1007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 221 litriem mazāks nekā Suzuki Vitara. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 1007 (par 72 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 1007 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Suzuki Vitara. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`730 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 12 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 1007 ir
|
Suzuki Vitara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|