Peugeot 2008 2019 vs Toyota C-HR 2016
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 116 ZS | |
| Griezes moments: | 230 NM | 185 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 11.1 sekundes | |
|
Peugeot 2008 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 2008 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Toyota C-HR, savukārt griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Toyota C-HR. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.9 | |
| Peugeot 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Toyota C-HR, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 2008 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 50 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
| 1050 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 2008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 2008 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Peugeot 2008 2019 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas ... Vairāk par Peugeot 2008 2019 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.30 m | 4.36 m | |
| Platums: | 1.77 m | 1.80 m | |
| Augstums: | 1.53 m | 1.56 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 2008 ir par 6 cm īsāks nekā Toyota C-HR, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 2008 ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 405 litri | 377 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1467 litri | nav datu | |
|
Peugeot 2008 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 2008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 28 litriem lielāks nekā Toyota C-HR. Iespējams, Toyota C-HR vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
| Peugeot 2008 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Toyota C-HR, tas nozīmē, ka ar Peugeot 2008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`752 | 1`865 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 17 400 | 17 800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 2008 ir
|
Toyota C-HR ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
