Peugeot 208 2015 vs Volkswagen Polo 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 118 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 10.8 sekundes | |
Volkswagen Polo ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 208 dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 42 NM mazāks nekā Volkswagen Polo. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 208 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.7 | |
Peugeot 208 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 208 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1110 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 208 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 208 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C1, Peugeot 2008, Opel Crossland | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 208 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Polo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Volkswagen Polo 2014 1.2 dzinējs: Lai gan dzinējam ir ķēde, tās resurss ir salīdzinoši neliels. Mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.96 m | 3.97 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Peugeot 208 ir par 1 cm īsāks nekā Volkswagen Polo, par 6 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 311 litri | 280 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1076 litri | 952 litri | |
Peugeot 208 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 208 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 31 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. Iespējams, Volkswagen Polo vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 208 (par 124 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 208 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`534 | 1`620 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Volkswagen Polo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 208 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Polo, attiecīgi Volkswagen Polo kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6800 | 5800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 208 ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|