Peugeot 3008 2013 vs Dacia Duster 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 13 sekundes | |
Peugeot 3008 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 122 NM lielāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.8 litriem mazāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 570 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem mazāks nekā Dacia Duster. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1420 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 710 km ārpus pilsētas | ||
1030 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Dacia Duster 2013: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Nissan Almera, Dacia Logan, Renault Kangoo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 3008 ir par 5 cm garāks nekā Dacia Duster, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1241 litri | 1636 litri | |
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 3008 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 395 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`020 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 8400 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|