Peugeot 3008 2009 vs Dacia Duster 2013
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 110 ZS | 90 ZS | |
| Griezes moments: | 240 NM | 201 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 13.8 sekundes | |
|
Peugeot 3008 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 39 NM lielāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.0 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Duster ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 3008 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
| 1360 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
| 960 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
| Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Nissan Juke | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs Dacia Duster 2013 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Duster 2013 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.27 m | 4.32 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
| Augstums: | 1.64 m | 1.63 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 3008 ir par 5 cm īsāks nekā Dacia Duster, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 1 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 473 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1636 litri | |
|
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 32 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
| Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`775 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | zema | |
| Vidējā cena (€): | 4600 | 6000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Dacia Duster ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
