Peugeot 3008 2009 vs Dacia Duster 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 201 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 14.9 sekundes | |
Peugeot 3008 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 39 NM lielāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Dacia Duster 2010: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 3008 ir par 5 cm īsāks nekā Dacia Duster, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1604 litri | |
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem mazāks nekā Dacia Duster. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`838 | |
Drošība: | |||
Peugeot 3008 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Peugeot 3008 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 4800 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|