LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 3008 2009 vs Mitsubishi ASX 2010

 
Peugeot 3008
2009 - 2013
Mitsubishi ASX
2010 - 2012
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.8 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS150 ZS
Griezes moments: 240 NM300 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.2 sekundes10 sekundes
Mitsubishi ASX ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Mitsubishi ASX, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mitsubishi ASX. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.15.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.2 l/100km6.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mitsubishi ASX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 90 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mitsubishi ASX.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1170 km kombinētajā ciklā1100 km kombinētajā ciklā
1360 km ārpus pilsētas1280 km ārpus pilsētas
960 km ar reālo patēriņu920 km ar reālo patēriņu
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 PicassoIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.27 m4.30 m
Platums: 1.84 m1.77 m
Augstums: 1.64 m1.62 m
Peugeot 3008 ir par 3 cm īsāks nekā Mitsubishi ASX, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 432 litri419 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1604 litri1219 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 13 litriem lielāks nekā Mitsubishi ASX. Iespējams, Mitsubishi ASX vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 385 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.6 metri
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mitsubishi ASX, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`030nav datu
Drošība:
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Peugeot 3008 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums.
Kvalitāte: nav datu
augsta
Vidējā cena (€): 54006600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 3008 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labākas drošības palīgtehnoloģijas
  • zemāka cena
Mitsubishi ASX ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ir 4x4 piedziņa
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]