Peugeot 3008 2009 vs Nissan Qashqai 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 103 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 12.5 sekundes | |
Peugeot 3008 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Nissan Qashqai, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Qashqai ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Nissan Qashqai, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1220 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1380 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 1100 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Qashqai varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs Nissan Qashqai 2010 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Nissan Qashqai 2010 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.61 m | |
Peugeot 3008 ir par 7 cm īsāks nekā Nissan Qashqai, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1513 litri | |
Peugeot 3008 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai. Iespējams, Nissan Qashqai vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 91 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Nissan Qashqai, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4800 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Nissan Qashqai ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|