Peugeot 3008 2009 vs Hyundai Tucson 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 141 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 10.4 sekundes | |
Hyundai Tucson ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Hyundai Tucson, savukārt griezes moments ir par 24 NM mazāks nekā Hyundai Tucson. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 10.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai Tucson 2004 2.0 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs ar lielu resursu. Var būt raksturīgas vibrācijas un trokšņaināks nekā tipisks benzīna dzinējs. Plaši pieejamas rezerves daļas. Mēdz būt problēmas ar aizdedzes ... Vairāk par Hyundai Tucson 2004 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.73 m | |
Peugeot 3008 ir par 6 cm īsāks nekā Hyundai Tucson, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 644 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1241 litri | nav datu | |
Hyundai Tucson ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 212 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai Tucson. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`020 | 2`100 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Hyundai Tucson ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|