Peugeot 3008 2009 vs Honda CR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 192 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 10.2 sekundes | |
Honda CR-V ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Honda CR-V, savukārt griezes moments ir par 32 NM mazāks nekā Honda CR-V. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 8.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Honda CR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Honda CR-V 2007: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots arī Honda Accord | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.68 m | |
Peugeot 3008 ir par 26 cm īsāks nekā Honda CR-V, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 556 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1241 litri | 955 litri | |
Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 124 litriem mazāks nekā Honda CR-V. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 286 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.8 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`020 | 2`050 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|