LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 3008 2009 vs Honda CR-V 2007

 
Peugeot 3008
2009 - 2013
Honda CR-V
2007 - 2010
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS150 ZS
Griezes moments: 160 NM192 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.8 sekundes10.2 sekundes
Honda CR-V ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Honda CR-V, savukārt griezes moments ir par 32 NM mazāks nekā Honda CR-V. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.18.1
Reālais degvielas patēriņš: 8.0 l/100km9.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Honda CR-V.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri58 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 840 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
1070 km ārpus pilsētas860 km ārpus pilsētas
750 km ar reālo patēriņu640 km ar reālo patēriņu
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)4x4 - AWD

Honda CR-V 2007: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi18 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 PicassoIzmantots arī Honda Accord
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.27 m4.52 m
Platums: 1.84 m1.82 m
Augstums: 1.64 m1.68 m
Peugeot 3008 ir par 26 cm īsāks nekā Honda CR-V, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 432 litri556 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1241 litri955 litri
Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 124 litriem mazāks nekā Honda CR-V. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 286 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri11.8 metri
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`0202`050
Drošība:
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 54005600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 3008 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
Honda CR-V ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ir 4x4 piedziņa
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]