Peugeot 301 2017 vs Hyundai i30 2012
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 135 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 164 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 11 sekundes | |
Peugeot 301 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 14 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 301 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.7 | |
Peugeot 301 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 301 var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Citroen C-Elysee, Peugeot 408 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 301 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs: Dzinējs kopumā ir uzticams un nav īpaši jutīgs pret degvielas kvalitāti. Tomēr tam ir vairākas izplatītas problēmas. Viena no visbiežāk sastopamajām ir ātra oglekļa nogulšņu uzkrāšanās uz ieplūdes ... Vairāk par Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Peugeot 301 ir par 15 cm garāks nekā Hyundai i30, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 506 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1332 litri | 1316 litri | |
Peugeot 301 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 301 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 128 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 301 (par 16 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 301 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|