LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 306 1999 vs Ford Focus 2006

 
Peugeot 306
1999 - 2001
Ford Focus
2006 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.8 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 112 ZS125 ZS
Griezes moments: 155 NM165 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.6 sekundes10.5 sekundes
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.17.0
Reālais degvielas patēriņš: 7.9 l/100km8.2 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Ford Focus.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 740 km kombinētajā ciklā780 km kombinētajā ciklā
980 km ārpus pilsētas980 km ārpus pilsētas
750 km ar reālo patēriņu670 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km480'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Citroen XantiaIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 306 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.03 m4.34 m
Platums: 1.68 m1.84 m
Augstums: 1.37 m1.50 m
Peugeot 306 ir mazāks.
Peugeot 306 ir par 31 cm īsāks nekā Ford Focus, par 16 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 13 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 340 litri282 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1144 litri
Peugeot 306 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 58 litriem lielāks nekā Ford Focus. Iespējams, Ford Focus vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.4 metri
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 306 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`5001`795
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

virs vidējās
Ford Focus ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 306 nopietni defekti konstatēti apmēram 500 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10001400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 306 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • zemāka cena
Ford Focus ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]