LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 306 1999 vs Ford Focus 2004

 
Peugeot 306
1999 - 2000
Ford Focus
2004 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 135 ZS145 ZS
Griezes moments: 180 NM185 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.4 sekundes9.2 sekundes
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.17.1
Reālais degvielas patēriņš: 9.3 l/100km8.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford Focus.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 650 km kombinētajā ciklā770 km kombinētajā ciklā
850 km ārpus pilsētas1010 km ārpus pilsētas
640 km ar reālo patēriņu670 km ar reālo patēriņu
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 440'000 km470'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 10 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 306 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.03 m4.34 m
Platums: 1.68 m1.84 m
Augstums: 1.35 m1.45 m
Peugeot 306 ir mazāks.
Peugeot 306 ir par 31 cm īsāks nekā Ford Focus, par 16 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 10 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 340 litri385 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1247 litri
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai.
Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā Ford Focus.
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.4 metri
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 306 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`5001`775
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

virs vidējās
Ford Focus ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 306 nopietni defekti konstatēti apmēram 500 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10001400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 306 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • zemāka cena
Ford Focus ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]