Peugeot 306 1999 vs Ford Focus 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 135 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 180 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 9.2 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 306 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.45 m | |
Peugeot 306 ir mazāks. Peugeot 306 ir par 31 cm īsāks nekā Ford Focus, par 16 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 385 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1247 litri | |
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 306 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`775 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 306 nopietni defekti konstatēti apmēram 500 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 306 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|