Peugeot 307 2002 vs Suzuki Baleno 1995
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 96 ZS | |
Griezes moments: | 147 NM | 134 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 11.2 sekundes | |
Peugeot 307 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Suzuki Baleno, savukārt griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Suzuki Baleno. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 307 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Baleno ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 307 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Suzuki Baleno, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 307 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 307 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Suzuki Baleno. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 307 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Grand Vitara, Suzuki Vitara | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 307 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 307 2002 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Peugeot 307 2002 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.46 m | |
Peugeot 307 ir lielāks. Peugeot 307 ir par 4 cm garāks nekā Suzuki Baleno, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 307 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 375 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1540 litri | nav datu | |
Suzuki Baleno ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 307 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 35 litriem mazāks nekā Suzuki Baleno. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 307 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 9.8 metri | |
Peugeot 307 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Suzuki Baleno, tas nozīmē, ka ar Peugeot 307 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`923 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Peugeot 307 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Suzuki Baleno, attiecīgi Peugeot 307 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | ||
Vidējā cena (€): | 1000 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.9/10 | 7.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 307 ir
|
Suzuki Baleno ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|