LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 vs BMW 5 sērija 1996

 
Peugeot 308
2008 - 2011
BMW 5 sērija
1996 - 2000
Virsbūve: HečbeksSedans
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 175 ZS150 ZS
Griezes moments: 240 NM190 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.3 sekundes10 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.69.0
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 210 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 780 km kombinētajā ciklā770 km kombinētajā ciklā
1050 km ārpus pilsētas1010 km ārpus pilsētas
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Peugeot 207Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z3
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.78 m
Platums: 1.82 m1.80 m
Augstums: 1.50 m1.44 m
Peugeot 308 ir par 50 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri460 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1398 litrinav datu
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai.
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 112 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija.
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri11 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija.
Pilna masa (kg): 1`8551`980
Drošība:
Kvalitāte:Peugeot 308 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 235 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 28005200
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 6.0/10 7.9/10
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • augstāka drošība
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
BMW 5 sērija ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]