Peugeot 308 2007 vs BMW 5 sērija 1996
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 10 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 un BMW 5 sērija dzinēju jaudas ir vienādas, taču Peugeot 308 griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 9.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 285 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Peugeot 308 ir par 50 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 112 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`813 | 1`980 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 235 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 2600 | 5200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.0/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|