LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2013 vs Peugeot 308 2011

 
Peugeot 308
2013 - 2017
Peugeot 308
2011 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.4 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 82 ZS98 ZS
Griezes moments: 118 NM136 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15.2 sekundes12.7 sekundes
Peugeot 308 2011 ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 308 2013 dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Peugeot 308 2011, savukārt griezes moments ir par 18 NM mazāks nekā Peugeot 308 2011. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.06.3
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 2013 var ietaupīt 195 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1060 km kombinētajā ciklā950 km kombinētajā ciklā
1260 km ārpus pilsētas1170 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi6 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C1, Peugeot 2008, Opel CrosslandIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2013 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 308 2011 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.25 m4.28 m
Platums: 1.80 m1.82 m
Augstums: 1.46 m1.50 m
Peugeot 308 2013 ir mazāks.
Peugeot 308 2013 ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 308 2011, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2013 ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 420 litri348 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
817 litri1201 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2011. Iespējams, Peugeot 308 2011 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 384 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.8 metri
Peugeot 308 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 308 2011.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6701`780
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 64004400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]