Peugeot 308 2013 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 98 ZS | |
Griezes moments: | 118 NM | 136 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.2 sekundes | 12.7 sekundes | |
Peugeot 308 2011 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 2013 dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Peugeot 308 2011, savukārt griezes moments ir par 18 NM mazāks nekā Peugeot 308 2011. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 6.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 2013 var ietaupīt 195 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C1, Peugeot 2008, Opel Crossland | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2013 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 2011 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Peugeot 308 2013 ir mazāks. Peugeot 308 2013 ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 308 2011, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2013 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
817 litri | 1201 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2011. Iespējams, Peugeot 308 2011 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 384 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 308 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 308 2011. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`670 | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|