LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2013 vs Peugeot 308 2011

 
Peugeot 308
2013 - 2017
Peugeot 308
2011 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.6 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 92 ZS92 ZS
Griezes moments: 230 NM230 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.8 sekundes12.4 sekundes
Peugeot 308 2013 un Peugeot 308 2011 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Peugeot 308 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 3.64.1
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 2013 var ietaupīt 75 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1470 km kombinētajā ciklā1460 km kombinētajā ciklā
1600 km ārpus pilsētas1660 km ārpus pilsētas
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi7 gadi

Izmēri

Garums: 4.25 m4.28 m
Platums: 1.80 m1.82 m
Augstums: 1.46 m1.50 m
Peugeot 308 2013 ir mazāks.
Peugeot 308 2013 ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 308 2011, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2013 ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 420 litri348 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
817 litri1201 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2011. Iespējams, Peugeot 308 2011 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 384 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.8 metri
Peugeot 308 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 308 2011.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7401`800
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 66004400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Peugeot 308 ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]