Peugeot 308 2008 vs Dacia Logan 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Peugeot 308) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Dacia Logan) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Dacia Logan, savukārt griezes moments ir par 92 NM lielāks nekā Dacia Logan. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 7.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Dacia Logan, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 360 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Dacia Duster, Nissan Almera, Renault Kangoo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2008 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 308 2008 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.64 m | |
Peugeot 308 ir lielāks, bet zemāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Dacia Logan, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 700 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | nav datu | |
Dacia Logan ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 192 litriem mazāks nekā Dacia Logan. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.2 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Dacia Logan. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Dacia Logan ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|