Peugeot 308 2008 vs Renault Megane 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 12.9 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1360 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2008 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 308 2008 1.6 dzinējs Renault Megane 2009 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Renault Megane 2009 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Renault Megane, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 524 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | 1595 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 141 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.9 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 1`812 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Megane ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Renault Megane varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|