LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 vs Renault Megane 2006

 
Peugeot 308
2008 - 2011
Renault Megane
2006 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 175 ZS110 ZS
Griezes moments: 240 NM151 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9 sekundes11.3 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 89 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.87.0
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 760 km kombinētajā ciklā850 km kombinētajā ciklā
1000 km ārpus pilsētas1050 km ārpus pilsētas
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Megane dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi26 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Peugeot 207Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Renault Megane 2006 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ...  Vairāk par Renault Megane 2006 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.50 m4.50 m
Platums: 1.82 m1.78 m
Augstums: 1.50 m1.46 m
Peugeot 308 un Renault Megane garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 508 litri520 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1736 litri1600 litri
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 136 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri11 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Renault Megane.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`1301`795
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Renault Megane ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Megane, attiecīgi Renault Megane kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka.
Vidējā cena (€): 26001400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Renault Megane ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]