Peugeot 308 2008 vs Renault Megane 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 11.2 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 92 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 5008 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Dacia Duster, Nissan Almera, Dacia Logan, Renault Kangoo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Renault Megane, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 524 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | 1595 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 141 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.9 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`145 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Megane ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Renault Megane varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|