Peugeot 308 2008 vs Mazda 3 2006
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 12.5 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 95 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 7.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Mazda 3 2006 1.6 dzinējs: Šis dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, taču ar laiku var rasties problēmas. Viena no biežākajām ir pieaugošs eļļas patēriņš, kas bieži sākas pēc 120 000 km nobraukuma. Šo problēmu bieži ... Vairāk par Mazda 3 2006 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 1 cm garāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 413 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | 1285 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 95 litriem lielāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 451 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.9 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`730 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|