LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 vs Mazda 3 2006

 
Peugeot 308
2008 - 2011
Mazda 3
2006 - 2009
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 140 ZS105 ZS
Griezes moments: 240 NM145 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.7 sekundes12.5 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 95 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.27.6
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 730 km kombinētajā ciklā720 km kombinētajā ciklā
960 km ārpus pilsētas880 km ārpus pilsētas
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 4 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle.
Mazda 3 2006 1.6 dzinējs: Šis dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, taču ar laiku var rasties problēmas. Viena no biežākajām ir pieaugošs eļļas patēriņš, kas bieži sākas pēc 120 000 km nobraukuma. Šo problēmu bieži ...  Vairāk par Mazda 3 2006 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.50 m4.49 m
Platums: 1.82 m1.76 m
Augstums: 1.50 m1.47 m
Peugeot 308 ir lielāks.
Peugeot 308 ir par 1 cm garāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 508 litri413 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1736 litri1285 litri
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 95 litriem lielāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 451 litriem).
Apgriešanās diametrs: nav datu10.9 metri
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datu1`730
Drošība:
Kvalitāte:
zem vidējās

augsta
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 28002600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
Mazda 3 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]