Peugeot 308 2014 vs Hyundai i30 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 242 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9.2 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 12 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.2 | |
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 109 mm | 140 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Hyundai i30 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Hyundai i30 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2014 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas ... Vairāk par Peugeot 308 2014 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 un Hyundai i30 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 602 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | 1650 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 10 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`880 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6200 | 11 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|