Peugeot 308 2014 vs Toyota Auris 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 124 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 10 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 26 ZS lielāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Toyota Auris. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.8 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 109 mm | 138 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Auris var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Toyota Auris modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 508, Citroen SpaceTourer | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Auris 2013 2.0 dzinējs: 2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar pjezoelektriskajām. Tas ir aprīkots ar IHI RHF4 turbīnu ar ... Vairāk par Toyota Auris 2013 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | nav datu | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Toyota Auris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`970 | 1`320 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6200 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|