Peugeot 308 2017 vs Skoda Octavia 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 10.5 sekundes | |
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Skoda Octavia. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Skoda Octavia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Seat Leon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Octavia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2017 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir ievietota eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti kloķvārpstas aksiālās nobīdes ... Vairāk par Peugeot 308 2017 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 7 cm īsāks nekā Skoda Octavia, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | 1740 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.1 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`825 | 1`817 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Skoda Octavia, attiecīgi Peugeot 308 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 9400 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|