LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2017 vs Toyota Auris 2015

 
Peugeot 308
2017 - 2018
Toyota Auris
2015 -
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS132 ZS
Griezes moments: 205 NM160 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.6 sekundes10.5 sekundes
Toyota Auris ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Toyota Auris, taču griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Toyota Auris. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.76.1
Reālais degvielas patēriņš: 6.8 l/100km6.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 210 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Toyota Auris.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1120 km kombinētajā ciklā810 km kombinētajā ciklā
1320 km ārpus pilsētas1000 km ārpus pilsētas
770 km ar reālo patēriņu720 km ar reālo patēriņu
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 370'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Verso
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Peugeot 308 2017 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir ievietota eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti kloķvārpstas aksiālās nobīdes ...  Vairāk par Peugeot 308 2017 1.2 dzinējs 

Toyota Auris 2015 1.6 dzinējs: Šo dzinēju īpašnieki visbiežāk sūdzas par pārmērīgu eļļas patēriņu. Dzinēja ķēdei ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks, un daudziem īpašniekiem tā jāmaina starp 150 000 un 200 000 km ...  Vairāk par Toyota Auris 2015 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.59 m4.56 m
Platums: 1.80 m1.76 m
Augstums: 1.47 m1.46 m
Peugeot 308 ir lielāks.
Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 610 litri530 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1660 litrinav datu
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Toyota Auris.
Apgriešanās diametrs: 10.4 metrinav datu
Pilna masa (kg): 1`8251`835
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

vidēja
Toyota Auris ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): 94009800
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • zemāka cena
Toyota Auris ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]