Peugeot 308 2017 vs Toyota Auris 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 132 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 10.5 sekundes | |
Toyota Auris ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Toyota Auris, taču griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Toyota Auris. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 210 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Toyota Auris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2017 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir ievietota eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti kloķvārpstas aksiālās nobīdes ... Vairāk par Peugeot 308 2017 1.2 dzinējs Toyota Auris 2015 1.6 dzinējs: Šo dzinēju īpašnieki visbiežāk sūdzas par pārmērīgu eļļas patēriņu. Dzinēja ķēdei ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks, un daudziem īpašniekiem tā jāmaina starp 150 000 un 200 000 km ... Vairāk par Toyota Auris 2015 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | nav datu | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Toyota Auris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`825 | 1`835 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 9400 | 9800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|