Peugeot 308 2011 vs Renault Megane 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Peugeot 308) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Renault Megane) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 92 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 151 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 10.8 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Renault Megane, taču griezes moments ir par 79 NM lielāks nekā Renault Megane. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 6.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 360 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1330 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C4 Picasso, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Megane 2009 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ... Vairāk par Renault Megane 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.47 m | |
Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Renault Megane, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 524 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2149 litri | 1595 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 4 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 554 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Renault Megane. | |||
Pilna masa (kg): | 2`100 | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|