LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2011 vs Mazda 3 2011

 
Peugeot 308
2011 - 2013
Mazda 3
2011 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.6 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 92 ZS115 ZS
Griezes moments: 230 NM270 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.4 sekundes11 sekundes
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.14.3
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1460 km kombinētajā ciklā1270 km kombinētajā ciklā
1660 km ārpus pilsētas1440 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi11 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C4 Picasso, Peugeot 2008, Citroen C4Izmantots arī Mazda 5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.46 m
Platums: 1.82 m1.76 m
Augstums: 1.50 m1.47 m
Peugeot 308 ir par 18 cm īsāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri1360 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 159 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.4 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8001`830
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

augsta
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 42005200
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 3 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]