LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2011 vs Hyundai i30 2012

 
Peugeot 308
2011 - 2013
Hyundai i30
2012 - 2015
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.6 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 112 ZS110 ZS
Griezes moments: 270 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.4 sekundes12.3 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.05.5
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 225 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri53 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1500 km kombinētajā ciklā960 km kombinētajā ciklā
1570 km ārpus pilsētas1170 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.30 m
Platums: 1.82 m1.78 m
Augstums: 1.50 m1.47 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 2 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri378 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri1316 litri
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai.
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 115 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.6 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8601`940
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

vidēja
Hyundai i30 ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Hyundai i30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 42005000
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.0/10 9.0/10
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Hyundai i30 ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]