Peugeot 308 2015 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 250 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes | 10.8 sekundes | |
Peugeot 308 2015 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 2015 dzinēja jauda ir par 130 ZS lielāka nekā Peugeot 308 2011, savukārt griezes moments ir par 170 NM lielāks nekā Peugeot 308 2011. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2015 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 2015 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1080 km ārpus pilsētas | 1220 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2011 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Peugeot 308 2015 ir mazāks. Peugeot 308 2015 ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 308 2011, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2015 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1201 litri | |
Peugeot 308 2015 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 122 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2011. Iespējams, Peugeot 308 2011 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 308 2015 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 308 2011. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`815 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Peugeot 308 2015 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 2011 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308 2015, attiecīgi Peugeot 308 2015 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 6600 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|