Peugeot 308 2014 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 9.6 sekundes | |
Peugeot 308 2014 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 2014 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Peugeot 308 2011, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Peugeot 308 2011. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 308 2014 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 6.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2014 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2014 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 2014 var ietaupīt 345 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1320 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2014 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 2011 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 508, Citroen SpaceTourer | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Peugeot 3008, Peugeot 508, Citroen DS4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2014 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Peugeot 308 2014 ir mazāks. Peugeot 308 2014 ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 308 2011, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2014 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
817 litri | 1201 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 2014 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2011. Iespējams, Peugeot 308 2011 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 384 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 308 2014 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 308 2011. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Peugeot 308 2014 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 2011 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308 2014, attiecīgi Peugeot 308 2014 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 6600 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|