LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 406 2000 vs Chrysler Stratus 1995

 
Peugeot 406
2000 - 2002
Chrysler Stratus
1995 - 2001
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.9 Benzīns2.5 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 210 ZS161 ZS
Griezes moments: 285 NM218 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.5 sekundes10.5 sekundes
Peugeot 406 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 406 dzinēja jauda ir par 49 ZS lielāka nekā Chrysler Stratus, savukārt griezes moments ir par 67 NM lielāks nekā Chrysler Stratus. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 406 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 10.010.7
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 406 ir labāka izvēle.
Peugeot 406 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Chrysler Stratus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 406 var ietaupīt 105 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 700 km kombinētajā ciklā560 km kombinētajā ciklā
930 km ārpus pilsētas740 km ārpus pilsētas
Peugeot 406 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Izmēri

Garums: 4.60 m4.75 m
Platums: 1.76 m1.82 m
Augstums: 1.41 m1.37 m
Peugeot 406 ir mazāks, bet nedaudz augstāks.
Peugeot 406 ir par 15 cm īsāks nekā Chrysler Stratus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 406 ir par 4 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 430 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 11.5 metri11 metri
Peugeot 406 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Chrysler Stratus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 406 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`9951`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 1200600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 406 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
Chrysler Stratus ir
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]