Peugeot 5008 2017 vs Lexus NX 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Peugeot 5008) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Lexus NX) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 238 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 7 sekundes | |
Lexus NX ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 118 ZS mazāka nekā Lexus NX, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Lexus NX. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 9.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 5008 ir labāka izvēle. Peugeot 5008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.5 litriem mazāks nekā Lexus NX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 5008 var ietaupīt 825 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 610 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 710 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 5008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 236 mm | 185 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 5008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 5008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Lexus IS, Lexus RX, Lexus GS | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.65 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 5008 ir par 1 cm garāks nekā Lexus NX, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 780 litri | 501 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 780 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 501 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1940 litri | 1600 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 340 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Lexus NX. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`359 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 200 | 26 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Lexus NX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|