Peugeot 5008 2017 vs Subaru Forester 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Peugeot 5008) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Subaru Forester) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 10.3 sekundes | |
Subaru Forester ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Subaru Forester, taču griezes moments ir par 104 NM lielāks nekā Subaru Forester. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 7.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 5008 ir labāka izvēle. Peugeot 5008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem mazāks nekā Subaru Forester, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 5008 var ietaupīt 435 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 5008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Subaru Forester dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots arī Subaru XV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 5008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.73 m | |
Peugeot 5008 ir lielāks, bet zemāks. Peugeot 5008 ir par 2 cm garāks nekā Subaru Forester, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 5008 ir par 8 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 780 litri | 505 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 780 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1940 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Subaru Forester. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`223 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 17 600 | 23 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Subaru Forester ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|