LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 508 2010 vs Mazda 6 2010

 
Peugeot 508
2010 - 2013
Mazda 6
2010 - 2012
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis2.2 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 112 ZS163 ZS
Griezes moments: 270 NM360 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.9 sekundes9.2 sekundes
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 51 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.55.4
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle.
Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 508 var ietaupīt 135 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 72 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1600 km kombinētajā ciklā1180 km kombinētajā ciklā
1750 km ārpus pilsētas1420 km ārpus pilsētas
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 508 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 508 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Peugeot 508 2010 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ...  Vairāk par Peugeot 508 2010 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.81 m4.79 m
Platums: 1.85 m1.80 m
Augstums: 1.48 m1.49 m
Peugeot 508 ir lielāks, bet nedaudz zemāks.
Peugeot 508 ir par 3 cm garāks nekā Mazda 6, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 508 ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 560 litri519 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
560 litri1751 litri
Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Mazda 6. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 1191 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.9 metri11.8 metri
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda 6.
Pilna masa (kg): 2`1002`145
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 44004000
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 508 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Mazda 6 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]