Peugeot 508 2015 vs Volvo V60 2013
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.3 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Volvo V60, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Volvo V60. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 4.1 | |
Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volvo V60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 508 var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1800 km kombinētajā ciklā | 1650 km kombinētajā ciklā | |
2000 km ārpus pilsētas | 1780 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 146 mm | 136 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 508 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 508 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo V60 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S60, Volvo V40, Volvo S40 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 508 varētu būt labāka izvēle. | |||
Volvo V60 2013 1.6 dzinējs: Galvenās problēmas, ar kurām saskaras īpašnieki, ir regulāras eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes. Dozēšanas vārsts un EGR sistēma ātri aizsērē, tāpēc to nepieciešams bieži tīrīt, ... Vairāk par Volvo V60 2013 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.83 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Peugeot 508 ir par 20 cm garāks nekā Volvo V60, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 508 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 515 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1183 litri | nav datu | |
Peugeot 508 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā Volvo V60. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 11.3 metri | |
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Volvo V60, tas nozīmē, ka ar Peugeot 508 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`025 | 2`110 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 8000 | 12 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 508 ir
|
Volvo V60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|