Peugeot 508 2014 vs Jaguar XF 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 10.9 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 41 ZS lielāka nekā Jaguar XF, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Jaguar XF. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 5.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Jaguar XF ir labāka izvēle. Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Jaguar XF, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 508 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1300 km kombinētajā ciklā | 1370 km kombinētajā ciklā | |
1600 km ārpus pilsētas | 1620 km ārpus pilsētas | ||
Jaguar XF ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 508) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Jaguar XF) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar XF dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Citroen C5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Land Rover Freelander, Land Rover Discovery Sport | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Jaguar XF varētu būt labāka izvēle. | |||
Jaguar XF 2012 2.2 dzinējs: Šis dzinējs ir pazīstams ar savu uzticamību, jaudu un salīdzinoši zemu degvielas patēriņu, kā arī spēju darboties sarežģītos apstākļos. Tomēr tam ir paaugstināta jutība pret eļļas ... Vairāk par Jaguar XF 2012 2.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.81 m | 4.97 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.48 m | |
Peugeot 508 ir mazāks. Peugeot 508 ir par 15 cm īsāks nekā Jaguar XF, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 512 litri | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1592 litri | nav datu | |
Jaguar XF ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 38 litriem mazāks nekā Jaguar XF. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Jaguar XF, tas nozīmē, ka ar Peugeot 508 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 2`320 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9600 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 508 ir
|
Jaguar XF ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|