LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 607 2005 vs Citroen C4 2004

 
Peugeot 607
2005 - 2009
Citroen C4
2004 - 2008
Virsbūve: SedansHečbeks
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.2 Benzīns2.0 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 163 ZS138 ZS
Griezes moments: 220 NM190 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.9 sekundes10.1 sekundes
Peugeot 607 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.27.8
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle.
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 860 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.90 m4.27 m
Platums: 1.84 m1.77 m
Augstums: 1.46 m1.46 m
Peugeot 607 ir lielāks.
Peugeot 607 ir par 63 cm garāks nekā Citroen C4, par 7 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 510 litri320 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1023 litri
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 190 litriem lielāks nekā Citroen C4.
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri10.8 metri
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Citroen C4, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datu1`772
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
zema
Vidējā cena (€): 18002200
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 607 ir
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Citroen C4 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]