Peugeot 607 2005 vs Ford Mondeo 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9.9 sekundes | |
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 66 ZS lielāka nekā Ford Mondeo, savukārt griezes moments ir par 105 NM lielāks nekā Ford Mondeo. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 | 7.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Mondeo ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Ford Mondeo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
Ford Mondeo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 407 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Mondeo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Peugeot 607 ir par 3 cm garāks nekā Ford Mondeo, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 554 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.4 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`090 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Ford Mondeo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|