Peugeot 607 2005 vs SAAB 9-5 2001
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 211 ZS | 250 ZS | |
| Griezes moments: | 290 NM | 350 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 8.2 sekundes | |
|
SAAB 9-5 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 39 ZS mazāka nekā SAAB 9-5, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā SAAB 9-5. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 | 9.8 | |
| Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
| 1020 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
| Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 607 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 10 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 407 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.87 m | 4.83 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.79 m | |
| Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
|
Peugeot 607 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 607 ir par 4 cm garāks nekā SAAB 9-5, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 2 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
| Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā SAAB 9-5, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 1`800 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 1800 | 1200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
