LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 607 2001 vs Mercedes E klase 2005

 
Peugeot 607
2001 - 2005
Mercedes E klase
2005 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns3.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 138 ZS231 ZS
Griezes moments: 190 NM300 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.6 sekundes7.3 sekundes
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 93 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.69.3
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 607 ir labāka izvēle.
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 105 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 930 km kombinētajā ciklā690 km kombinētajā ciklā
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara PicassoIzmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes CLK, Mercedes SLK
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.87 m4.82 m
Platums: 1.84 m1.82 m
Augstums: 1.46 m1.45 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 5 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 481 litri540 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu540 litri
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 59 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 607 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri11.4 metri
Pilna masa (kg): nav datunav datu
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
zem vidējās
Vidējā cena (€): 14003000
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 607 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
Mercedes E klase ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]