Peugeot 607 2001 vs Nissan Sentra 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 127 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | n/a sekundes | |
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Nissan Sentra, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Nissan Sentra. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 7.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Sentra ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Nissan Sentra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
1210 km ārpus pilsētas | 740 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 607 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Primera, Nissan Almera Tino | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.41 m | |
Peugeot 607 ir lielāks. Peugeot 607 ir par 36 cm garāks nekā Nissan Sentra, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 329 litri | |
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 152 litriem lielāks nekā Nissan Sentra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Nissan Sentra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|