LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 607 2001 vs Nissan Sentra 1998

 
Peugeot 607
2001 - 2005
Nissan Sentra
1998 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis1.8 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Peugeot 607) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Nissan Sentra) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS127 ZS
Griezes moments: 250 NM175 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 14.1 sekundesn/a sekundes
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Nissan Sentra, taču griezes moments ir par 75 NM lielāks nekā Nissan Sentra.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.07.7
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 607 ir labāka izvēle.
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Nissan Sentra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 255 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1330 km kombinētajā ciklā640 km kombinētajā ciklā
1660 km ārpus pilsētas740 km ārpus pilsētas
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 560'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 607 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Citroen C5Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Primera, Nissan Almera Tino
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.87 m4.51 m
Platums: 1.84 m1.71 m
Augstums: 1.46 m1.41 m
Peugeot 607 ir lielāks.
Peugeot 607 ir par 36 cm garāks nekā Nissan Sentra, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 481 litri329 litri
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 152 litriem lielāks nekā Nissan Sentra.
Apgriešanās diametrs: 11.4 metrinav datu
Pilna masa (kg): nav datunav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 1200nav datu
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 607 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nissan Sentra ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]